v širna prostranstva neznanega

vstopamo z znanjem

in odgovornim ravnanjem

Ostali nam boste v trajnem spominu.

Srečno!

Odjava obrokov

S klikom na povezavo tukaj lahko odjavite posamezne obroke. 

Svečani zaključek šolanja za učenke in učence 9.a

 

 

TD – Kolesarski dan

Tudi vreme nam je bilo naklonjeno!

ČISTI ZOBKI

Naši učenci 5. razreda so se podali na izjemno pustolovščino v Ljubljano, kjer so prejeli nagrado za uspeh na tekmovanju Čisti zobki. Dogodek je bil poln vznemirljivih doživetij, ki jih bodo otroci še dolgo nosili v svojih srcih.

Po prijetnem in razburljivem potovanju z vlakom, ki je za mnoge učence predstavljalo posebno doživetje, smo prispeli v prestolnico. Tam nas je pričakala živahna atmosfera, ki jo je še dodatno obogatila prisotnost neverjetnih akrobatov Dunking Devils. S svojimi dih jemajočimi vragolijami so nas popolnoma očarali in navdušili. Njihove akrobacije so bile polne energije, preciznosti in poguma, kar je pri otrocih vzbudilo veliko občudovanja in navdiha.

A to še ni bilo vse! Glasbena skupina Čuki je s svojimi živahnimi ritmi in nalezljivim veseljem poskrbela za pravo glasbeno poslastico. Njihov nastop je bil poln zabave in dobre volje, kar je naše učence spodbudilo k plesu in petju. Vzdušje je bilo resnično nepozabno in polno smeha.

Naš izlet v Ljubljano ni bil le priložnost za prejem nagrade, ampak tudi za ustvarjanje nepozabnih spominov in krepitev prijateljskih vezi med učenci. Hvala vsem, ki ste omogočili to čudovito izkušnjo. Z veseljem se bomo spominjali tega dneva in se veselimo prihodnjih izzivov in dogodivščin.

Naj ostanejo naši zobki še naprej čisti in nasmehi bleščeči!

Učenci 8.a in 9.a v CŠOD Bohinj (20. – 24. 5. 2024)

Zmagovalci atletskega mnogoboja (Bogojina, 11. 5. 2024)

Dan Zemlje

Dan Zemlje (22.4.2024),  smo na naši šoli obeležili tako, da smo  organizirali dejavnosti, ki so spodbujale ozaveščenost o okoljski problematiki in pomembnost ohranjanja našega planet. Ob takšnih priložnostih še posebej opominjamo učence, kako pomembno je skrbeti za našo Zemljo, saj je to edini planet, ki ga imamo in je naš dom. Letos smo se osredotočili na aktivnosti, ki so poudarjale pomembnost trajnostnega ravnanja z viri in skrb za okolje.

Ena izmed dejavnosti, ki smo jo organizirali, je bilo tekmovanje v ločevanju odpadkov. Učenci, ki obiskujejo podaljšano bivanje, so se združili v ekipah in se pomerili v spretnosti ločevanja odpadkov. Tekmovanje je spodbudilo razpravo o pomenu recikliranja in pravilnega ravnanja z odpadki, ter poudarilo, kako lahko vsak posameznik prispeva k ohranjanju okolja s preprostimi vsakodnevnimi dejanji.

Poleg tega smo organizirali delavnico raziskovanja prsti z mikroskopi. Učenci so imeli priložnost podrobneje spoznati pomembnost zdrave zemlje za ohranjanje biotske raznovrstnosti in rastlinstva. S pomočjo mikroskopov so opazovali mikroorganizme in druge elemente, ki sestavljajo življenjsko pomembno strukturo zemlje. Ta dejavnost je poudarila, kako ranljivo je naše okolje in zakaj je pomembno skrbeti za ohranjanje zdravih ekosistemov.

V okviru dejavnosti branja in iskanja informacij o podnebnih spremembah smo spodbujali učence, naj raziskujejo in razumejo kompleksnost podnebnih sprememb ter vlogo, ki jo lahko vsak od nas igra pri njihovem blaženju. S pomočjo različnih virov informacij so učenci pridobili vpogled v vzroke podnebnih sprememb, njihove posledice in možne rešitve za njihovo omilitev.

Skupaj smo preživeli zanimiv in poučen Dan Zemlje, ki nas je spodbudil k razmišljanju o našem vplivu na okolje ter pomembnosti skupnega prizadevanja za ohranjanje čistega in zdravega planeta za prihodnje generacije. Zavedanje o okoljskih problemih in akcija za njihovo reševanje sta ključnega pomena za zagotavljanje trajnostne prihodnosti.

Zapisala: Barbara Dravec

Svetovni dan zavedanja o avtizmu

Dne 2. aprila smo na naši šoli obeležili Svetovni dan zavedanja o avtizmu. Ta poseben dan je namenjen osvetlitvi in razumevanju avtizma ter poudarjanju potrebe po spoštovanju in podpori osebam s tem stanjem.

Ena od glavnih dejavnosti, ki smo jo izvedli, je bila izdelava puzel. Učenci so izdelai broške iz njih, saj le te simbolizirajo povezovanje in sprejemanje raznolikosti. Vsak kos puzle je bil pomemben del celote, ki je predstavljal enakopravnost in sodelovanje.

Poleg tega smo organizirali tudi razprave in delavnice, kjer so učenci razmišljali o pomenu enakopravnosti ter o tem, kako lahko prispevajo k ustvarjanju bolj inkluzivnega okolja za vse. Pogovarjali smo se o izzivih, s katerimi se soočajo osebe z avtizmom, in o tem, kako lahko vsak posameznik prispeva k njihovi podpori in razumevanju.

Svetovni dan zavedanja o avtizmu je bil priložnost za poglobljeno refleksijo o vrednotah tolerance, sprejemanja in empatije. Učenci so odšli domov s spoznanjem, da je vsak posameznik edinstven in vreden spoštovanja, ne glede na morebitne razlike.

Zapisala: Barbara Dravec

Postani pravi junak/junakinja z geslom: Poberem smet in rešim svet

V letošnjem šolskem letu smo prvič sodelovali v projektu “Postani pravi junak/junakinja z geslom: Poberem smet in rešim svet”. Projekt, ki je vključeval učence od prvega do devetega razreda, je bil zasnovan z namenom razvijanja ekološke zavesti, varovanja narave in spodbujanja odgovornosti med učenci. Aktivnosti so bile prilagojene starosti otrok in so vključevale pobiranje smeti, urejanje poti, puljenje trave, sajenje cvetličnih korit in pripravo zeliščnega vrta.

Projekt se je začel z učenci nižjih razredov, od prvega do četrtega razreda. Ti so se osredotočili na pobiranje smeti v okolici šole. S tem so se učili o pomembnosti ohranjanja čistega okolja ter pravilnega odlaganja odpadkov. Pobiranje smeti je morda na prvi pogled preprosta dejavnost, vendar ima globok pomen. Učenci so s tem spoznali, da je vsak posameznik odgovoren za čistočo okolja in da lahko z majhnimi dejanji prispevamo k lepšemu svetu.

Učenci višjih razredov, od petega do devetega razreda, so poleg pobiranja smeti prevzeli tudi bolj zahtevne naloge. Urejali so poti, pulili travo, sadili cvetlična korita in pripravili zeliščni vrt. Te aktivnosti so zahtevale več načrtovanja in skupinskega dela, kar je prispevalo k razvoju njihovih organizacijskih in sodelovalnih sposobnosti.

Sajenje cvetličnih korit in priprava zeliščnega vrta sta dodali estetsko vrednost okolici šole in prispevali k prijetnejšemu okolju.

Rezultati projekta so bili vidni takoj. Šolsko dvorišč in  poti okoli šole so po zaključku aktivnosti izgledali bolj urejeni in čisti. Na novo zasajena cvetlična korita in zeliščni vrt so okolici šole dodali barvitost in prijetno dišavo. Bolj kot fizični rezultati pa so pomembne spremembe v zavedanju učencev. Skozi praktične aktivnosti so pridobili znanje o pomenu varovanja okolja in skrbi za naravo. Razvili so občutek odgovornosti za svoje okolje in spoznali, da lahko s svojimi dejanji pozitivno vplivajo na skupnost.

Projekt “Postani pravi junak/junakinja z geslom: Poberem smet in rešim svet” je bil izjemno uspešen in je dosegel svoje cilje. Učenci so pokazali veliko zavzetost in navdušenje pri izvajanju različnih aktivnosti. Zavedanje o pomembnosti ohranjanja čistega in urejenega okolja se je med učenci povečalo, kar je bil glavni namen projekta. Verjamemo, da bodo pridobljena znanja in izkušnje pozitivno vplivala na njihove prihodnje odločitve in dejanja v smeri varovanja okolja.

Zapisala: Barbara Dravec

Svetovni dan čebel, 20.5.2024

Na šoli smo v ponedeljek 20. maja obeležili Svetovni dan čebel. Dogodki so potekali v okviru oddelka podaljšanega bivanja, kjer nam je učiteljica, ki se tudi sama ukvarja s čebelarstvom, pripravila poučno in zanimivo predstavitev.

Učiteljica je učence seznanila z osnovami čebelarstva. Predstavila je čebeljo družino, ki jo sestavljajo matica, trot in delavke, ter razložila njihove vloge v panju. Pokazala je tudi, kako izgleda čebelnjak in opisala proces pridobivanja medu. Učenci so se naučili, kako čebele nabirajo nektar in cvetni prah, ter kako iz njega izdelajo med, ki ga shranjujejo v satovju.

Po zanimivi predstavitvi so se lotili ustvarjalnih delavnic. Iz papirja so izdelali čebelice in rožice, ki krasijo razrede in šolske hodnike. Vsak učenec je izdelal svojo čebelico, pri čemer so uporabili različne tehnike in materiale, kot so barvni papir, škarje, lepilo in barvice.

Sledil je praktični del, kjer smo se z učenci odpravili na šolske gredice, da bi opazovali čebele v naravi. Učencem smo  pokazali, kako čebele letajo od cveta do cveta in nabirajo nektar. S pomočjo lupe so si lahko podrobno ogledali čebele pri njihovem delu. Opazovanje čebel je učence zelo navdušilo in jim omogočilo, da so v praksi videli, kar so se prej naučili v razredu.

Obeležitev Svetovnega dneva čebel je bila izjemno poučna in zabavna. Učenci so pridobili veliko novega znanja o čebelah in njihovi pomembni vlogi v naravi. S tem dogodkom smo se tudi zavedli, kako pomembno je varovati čebele in njihovo okolje.

Zapisala: Barbara Dravec

Prikaz dela policijskih psov

V četrtek, 9. 5. 2024, nas je obiskala Enota vodnikov službenih psov Policijske Postaje Murska Sobota, ki je učencem in zaposlenim prikazala način delovanja njihove enote. Izvedli so nekaj vaj, ki jih izvajajo v resničnem življenju na terenu. Izkušnja je bila poučna in za učence zelo zanimiva.  

Kam z odpadnim materialom

Letos smo se prvič udeležili projeta » Kam z odpadnim materialom«, ki ga za slovensko mrežo Unescovih šol organizira OŠ Franca Rozmana Staneta, Ljubljana. Učenci prvih razredov so se s polno vnemo vključili v ta projekt. Namesto da bi star časopis zavrgli, so jih preoblikovali v nekaj novega. Z navdušenjem so natrgali papir na majhne koščke, jih pomešali z vodo in ustvarili kašo. S skrbnim delom in uporabo sita so precedili kašo in ustvarili popolnoma nov papir. Ko se je papir posušil, so nanj risali in ustvarili čebelnjak.

Ta ustvarjalna izkušnja ni le poučna, ampak tudi trajnostno naravnana, saj so učenci spoznali, kako lahko odpadke ponovno uporabimo in ustvarimo nekaj koristnega.

Zapisala: Barbara Dravec

Za nami je še ena zbiralna akcija starega papirja. Kontejner smo napolnili do maksimuma in postal je težji za 4626 kg.

Hvala vsem za sodelovanje. Denar od prodaje starega papirja bo šel v šolski sklad.

Posebna čestitka velja učencem in njihovim staršem iz 3.a, ki so zbrali največ papirja. Podrobnejši rezultati so na tej povezavi.

Star papir bomo zbirali predvidoma spet oktobra tega leta.

Revija pevskih zborov 2024

Otroški pevski zbor OŠ Bogojina na Območni reviji otroških in mladinskih pevskih zborov v Gledališču Park v Murski Soboti.

 

 

 

 

 

 

 

Odjava obrokov – POVEZAVA

S klikom na povezavo lahko odjavite posamezne obroke. 

School-14

 

Misel tedna

Arhiv prispevkov

Bližajoči se dogodki

Koledar dogodkov

junij 2024
PTSČPSN
      1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
« Maj   Jul »
OŠ Bogojina sodeluje pri projektu React-EU – IKT za VIZ

Program React-EU – IKT za VIZ je namenjen nadaljnji podpori izvajanja izobraževanja na daljavo in uporabi IKT na lokacijah vzgojno-izobraževalnih zavodov. Projekt bo podprl hibridno izobraževanje, ki izmenično poteka na daljavo in na lokacijah VIZ.

Vse informacije o izvajanju Evropske kohezijske politike 2014-2020 v Republiki Sloveniji najdete na spletni strani www.eu-skladi.si.

Naložbo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport v okviru odziva Unije na pandemijo COVID-19.

Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju

Cilj operacije je izboljšanje kompetenc in dosežkov mladih ter večja usposobljenost izobraževalcev prek večje uporabe sodobne IKT pri poučevanju in učenju. Vzgojno-izobraževalnim zavodom se sofinancira izgradnja brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme, razvija se e-storitve in e-vsebine.

www.eu-skladi.si

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Dostopnost